Κυριακή 25 Μαΐου 2008

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!

Αγαπημένοι μου συμμαθητές,

Θέλω να σας πώ ένα μεγάλο ευχαριστώ που με τιμήσατε με την παρουσία σας χθές βράδυ στο στέκι μου!! Πέρασα υπέροχα παρότι δεν πρόλαβα να κάτσω μαζί σας να τα πούμε. Η παρουσία σας και μόνο μου έδωσε μεγάλη χαρά, μου έφτιαξε τη διάθεση όλο το βράδυ. Χάρηκα πολύ που αγαπημένα μου πρόσωπα, όπως εσείς όλοι, βρεθήκατε σε ένα χώρο που σημαίνει πολλά για μένα λόγο της ιδιαίτερης σχέσης που έχω με τους ιδιοκτήτες του. Η αλήθεια είναι οτι το είχα σχεδιάσει κάπως διαφορετικά στο μυαλό μου αλλά αντί πάρτυ χορού παρεβρεθήκατε σε eurovision night. Σας οφείλω μια συγνώμη και αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη αυτή. Θέλω να ξέρετε όμως οτι η παρουσία σας μου έδωσε δύναμη γιατί πρώτη φόρα οργάνωσα ένα event με τόσο κόσμο και στα δικά μου μέτρα στέφθηκε με επιτυχία. Σας χρωστάω λοιπόν ενα πάρτυ χορού και επιφυλάσσομαι για αυτό στο άμεσο μέλλον.

Πολλά φιλιά,

Αλέξανδρος Σάαλ

Δεν υπάρχουν σχόλια: